Strategia Branding Rebranding Naming Packaging Print Digital

Specjalizuję się w systemach identyfikacji wizualnej oraz strategii komunikacji.

Współpracuję z ludźmi, którym zależy na spójnym i czytelnym wizerunku marki.

Elementy identyfikacji wizualnej NGO - Jestem na Ptak
Jestem
na pTAK!
Rebranding Strategia Digital
Rok
2020
O marce
Organizacja pozarządowa skupiająca się na ptakach i ich otoczenia.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Szablony cyfrowe

‧ Księga Znaku

Klimat i Emocje
Branding Strategia Digital
Rok
2021
O marce
Fundacja zajmująca się związkiem między zmianami klimatu a zdrowiem psychicznym.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Księga Znaku

Key Visual - Element identyfikacji wizualnej marki Magnitar Development
Magnitar S.A.
Branding Strategia Naming Print Digital
Rok
2022
O marce
Nowo powstający Warszawski Deweloper chcący oprzeć swoje działania o wartości.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Nazewnictwo marki

‧ Wayfinding

‧ Księga Znaku

Key Visual - Element identyfikacji wizualnej marki Nivel System
Nivel System
Rebranding Strategia Print
Rok
2020
O marce
Producent dobrej jakości urządzeń pomiarowych na każdy etap budowy.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Szablony druków

‧ Szablony cyfrowe

‧ Księga Znaku

Motyw przewodni marki Push The Tempo wykorzystany na wizytówce
Push
The Tempo
Branding Strategia Digital
Rok
2021
O marce
Social Media Manager zajmujący się również produkcją contentu, a w szczególności fotografią.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Księga Znaku

Key Visual - Element identyfikacji wizualnej marki Nivel System
Projekt Wypoczynek
Branding Strategia Digital
Rok
2021
O marce
Biuro Podróży promujące slowlife oraz zrównoważoną turystykę.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Księga Znaku

Support
Branding Strategia Digital
Rok
2021
O marce
Stowarzyszenie wspierające młodych dorosłych w sytuacjach kryzysowych.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Księga Znaku

Abirga S.A.
Branding Strategia Naming Opakowania
Rok
2022
O marce
Kosmetyki na noc poprawiające wypocznek skóry.
Zakres

‧ Strategia wizualna marki

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Nazewnictwo marki

‧ Opakowania produktu

‧ Księga Znaku

Pomelo Bistro
Branding Print
Rok
2017
O marce
Restaurcja z przyjaznym klimatem w sercu Starego Miasta w Gdańsku.
Zakres

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Kampania przed otwarciem

‧ Księga Znaku

Siwy Dym
Branding Print
Rok
2018
O marce
Klimatyczna restauracja w sercu Gdańska nastawiona na dania w mocnym ogniu oraz dymie.
Zakres

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Współpraca nad wystrojem wnętrza

‧ Księga Znaku

Can U Escape?
Branding Print
Rok
2017
O marce
Escape Room z Torunia.
Zakres

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Customowy krój pisma

‧ Księga Znaku

Akart Audio
Branding Print
Rok
2018
O marce
Firma skupiona na rozwiązaniach związanych z nagłośnieniem i realizacją wydarzeń kulturalnych.
Zakres

‧ System identyfikacji wizualnej

‧ Projekt elementów komunikacji

‧ Księga Znaku

Projektowanie to zarządzanie czasem, zasobami i wiedzą.

Indywidualne podejście do każdego projektu nie wyklucza przeprowadzenia go w sposób zaplanowany i przejrzysty. Wypracowany i sprawdzony proces projektowy sprawdza się zarówno w dużych jak i mniejszych projektach.

  • Brief, Research, Analize


    Na tym etapie zdobywa się wiedzę, zarówno na temat tworzenia marki jak i samej marki. Podstawowe działania to anliza otoczenia, audyt marki oraz warsztaty Brandingowe. W efekcie otrzymamy brief, który będzie naszym drogowskazem do dalszych kroków

  • Naming


    Jeśli marka nie posiada jeszcze nazwy, to właśnie na tym etapie zostanie ona stworzona. W oparciu o wcześniej wypracowany brief, techniki kreacji nazewnictwa oraz analizę dostępnych nazw otrzymasz listę nazw, które wpłyną pozytywnie na wypozycjonowanie Twojej marki.

  • Design


    W oparciu o wcześniejsze etapy (a przede wszystkim Brief) powstaną koncepcje tożsamości wizualnej Twojej marki. Po prezentacji możliwych kierunków rozwiniemy i dopracujemy jeden z nich. Na tym etapie otrzymasz również znak graficzny, motyw przewodni, zostanie dobrana i ustandaryzowana typografia oraz paleta kolorystyczna, a także styl obrazów. Wszystkie elementy nowej identyfikacji wizualnej i ich zastosowanie zostaną opisane w brandbooku, którego forma zostanie dopasowana do potrzeb marki.

  • Implement


    Kierunek wizualny posłuży do zaprojektowania konkretnych elementów komunikacji oraz przygoowaniu ich do produkcji. Na tym etapie tworzone są wizytówki, papier firmowy, teczki oraz inne wymagane akcydensy. Powstają również szablony Social Media, MS Word, MS PowerPoint, a także elementy promocyjne takie jak plakaty, rollupy lub billboardy. Zakres elementów do zaprojektowania może być bardzo szeroki lub całkowicie niewielki.

  • Notes


    Czas sprawdzić czy cały proces przebiegł poprawnie. Możliwe, że podczas współpracy pojawiły się decyzje o poszerzeniu projektu, na tym etapie możemy doprecyzować nowe ustalenia i zaplanować harmonogram ich realizacji. Jeśli wszystko przebiegło właściwie otrzymasz majątkowe prawa autorskie oraz pliki otwarte zgodnie z podpisaną wcześniej umową.

  • Growth


    Od tego momentu wszystko zależy od osób odpowiedzialnych za markę. Narzędzia, które zaprojektowałem mają za zadanie pomóc w tworzeniu spójnej i rozpoznawalnej marki. Trzymanie się wyznaczonej strategii, dbanie o spójność komunikacji oraz konsekwencja w działaniach zdecydowanie pomogą w rozwoju.

Dziennik

Artykuły powstają by ułatwić zrozumienie tego czym jest marka oraz jej tworzenie. Mają przybliżyć rolę identyfikacji wizualnej i jej elementów oraz pomóc Ci w przygotowaniu się do procesu projektowego i współpracy z osobą odpowiedzialną za projekt.

Branding Rebranding

5 ważnych spraw, przed (re)brandingiem.

Decyzja o(re)brandingu to coś więcej niż zlecenie typu: ja chcieć, ty umieć i zrobić. Aby skutecznie przeprowadzić proces brandingowy warto przemyśleć współpracę z osobą, która przeprowadzi ten proces.

Strategia Branding Rebranding

Minimum, które musi zawierać Brief.

Marki odnoszące sukces oparte są na wartościach, które widoczne są w komunikacji i identyfikacji. Jak wiele informacji potrzebnych jest projektantowi, by stworzyć system tożsamości wizualnej, który będzie odbiciem wartości Twojej marki?

Branding Print Digital

Brand guide, czyli jak oszczędzić na promocji.

Jeśli możliwe jest zaprojektowanie materiałów bez dodatkowego researchu oraz analizy marki oraz jej wartości to znacząco skróci to czas trwania projektu i wymagać bęzdzie mniej środków finansowych. To jedna z zalet posiadania Brand Guide’u.

Strategia Branding Naming

Trzy rzeczy na temat tworzenia marki.

Rozpocząć działalność jest stosunkowo łatwo, inaczej sprawa ma się z tworzeniem marki. Czym właściwie jest marka i jak zadbać o jej spójność i efektywność?

Branding Rebranding

Branding i jego cena. Dlaczego tak 'drogo'?

Podejrzewam, że różnorodność ofert i cen mogła Cię zaskoczyć. Spróbuję wyjaśnić za co tak właściwie masz zapłacić, czego możesz oczekiwać i skąd biorą się takie różnice.

Strategia Branding

Czy naprawdę potrzebujesz mieć logo?

Logo to tylko część systemu identyfikacji wizualnej, jest narzędziem, które ma konkretne zadanie. Czy każda marka potrzebuje logo? Czy logo można zastąpić czymś innym? Czym w ogóle jest logo?